niedziela, 22 grudnia 2013

Liebster Awards.

No i kolejna nominacja :D
Oczywiście dziękuję za nią.
Nie będę pisała zasad, chyba wszyscy je znają.

A więc tak:
Nominację dostałam od: http://lovelustdreams.blog.pl/

Odpowiedzi na pytania:

1. Czemu piszesz bloga?
Jak piszę, to mogę uciec od szarej rzeczywistości. Żyję w krainie marzeń. Nie lubię prawdziwego świata i tylko jak piszę, bądź słucham muzyki, to o nim zapominam. Piszę, ponieważ to kocham. Nie mogłabym bez tego żyć.

2.Ile masz lat?
Mam 14 lat.

3. Jakie masz hobby?
Pisanie, słuchanie muzyki, gra na gitarze i czytanie.

4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Z pewności spotkać swoich idoli. Móc z nimi porozmawiać, podziękować im za to, co dla mnie robią.

5. Ulubione książki.
Jest ich dość wiele. Akurat czytam ,,Miłość pod Psią Gwiazdą" i jest całkiem fajna.

6. Ulubione filmy?
,,Trzy metry nad niebem" ; ,,Ósmoklasiści nie płaczą" ; ,,Tylko Ciebie chcę" ; ,,Szkoła uczuć" i wiele innych.

7. Jakie miasto reprezentujesz?
Tajemnica :D Nie powiem, a raczej nie napiszę.

8. Masz jakieś życiowe motto?
Żyj swoimi snami i nigdy się nie budź. ~Liam Payne.

9. Ulubione imię męskie/żeńskie.
Ok, będziecie się śmiać. Ulubione imię męskie to Radosław, a żeńskie, nie wiem.

10. Jakie masz noworoczne postanowienie?
Nie zdradzę.

11. Jesteś tolerancyjny/a?
Oczywiście. Wszyscy jesteśmy sobie równi.

Moje pytania:
1. Dlaczego prowadzisz bloga?
2. Ulubiona książka?
3. Ulubiony film?
4. Motto życiowe?
5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
6. Do czego dążysz w życiu?
7. Czy masz jakieś zwierzę?
8. Największe marzenie?
9. Ulubiony kolor.
10. Jakie masz noworoczne postanowienie?
11. Ile masz lat?

Nominuję:








Przepraszam, że nie nominuję 11 blogów, ale nie chcę się powtarzać.

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację LouLou <3


    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dodasz kolejną część tej historii? . bardzo mi się podoba i chcialabym wiedziec coc dalej *_* uwielbiam twojego bloga . Zapraszam
    http://oneloveonedreamoned.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział pojawi się najprawdopodobniej we wtorek :D
      Cieszę się, że podoba Ci się mój blog.
      Pozdrawiam.
      Dominika.

      Usuń
    2. Naprawdę uwielbiam twój blog i nie moge sie doczekac co bedzie dalej :**

      Usuń
  3. szaleństwo! kolejna nominacja :D ciekawe kto taki szalony ;p zapraszam na nowy! nanosekundybezciebie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, zostałaś nominowana do Libster Award! Więcej informacji u mnie na blogu.
    Ok. 20 pojawi się notka :)))))) http://ff-warrior.blogspot.com/

    + Dzisiaj pojawi się również rozdział 2, na którego serdecznie zapraszam :))) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominacje ♥ Nie odpowiadam na nie bo miałam/mam ich trochę za wiele i po prostu nie mam kiedy xD Nie obraź się :)
    PS: Zapraszam Cię na moje 2 pozostałe blogi http://forget-everything-else.blogspot.com/ | http://or-ever-will-be-fine.blogspot.com/
    Wesolych świąt <33

    OdpowiedzUsuń