piątek, 20 grudnia 2013

Liebster Awards.

Dostałam nominację od: Paula♪ 



Zasady:      
Nominacja Liebster Award jest przyznawana od innego bloggera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
                        


Odpowiedzi na pytania: 



1. Od kiedy prowadzisz bloga?

Tego bloga zaczęłam prowadzić niedawno, a ogółem, to prowadzę blogi od 9 marca 2013 r.


2. Największe marzenie?

Z pewnością spotkać kiedyś One Direction i ROOM 94. Chciałabym być na ich koncercie. Marzę także o tym, aby zwiedzić trochę Irlandię i Londyn.


3. Ulubiony cytat?

,,Live Your dream and never wake up" ~ Liam Payne ♥


4. Piosenka, przy której zawsze płaczesz?



5. Ulubiona książka?

Nie potrafię wybrać jednej. Za dużo ich :D


6.  Co powiedziałabyś idolowi/idolce gdybyś ich spotkał/a?

Powiedziałabym to:
-Dziękuję Ci za to, że jesteś. Dzięki Tobie wierzę w marzenia i żyję. Gdyby nie Ty, to błąkałabym się na tym świecie bez celu. Dzięki Tobie uwierzyłam w siebie i dążę do tego, aby być szczęśliwa. Twoje piosenki dają mi moc i pomagają, gdy jestem w dołku. Dziękuję, że jesteś i proszę, nigdy mnie nie zostawiaj, bo stracę sens mojego życia.


7. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?

Pewnego dnia, zupełnie przez przypadek trafiłam na bloga o One Direction. Od tego wszystko się zaczęło. Zaczęłam czytać kolejne blogi i sama zaczęłam pisać. Przez jakiś czas pisałam dla siebie, bądź rodziny, dopiero później pomyślałam o tym, aby podzielić się moimi wypocinami. I tak właśnie tutaj jestem.  Cieszę się, że odważyłam się założyć bloga. To część mojego życia.


8. Ila masz lat?

14. W marcu będę miała 15 :D


9. Jak spędzasz większość swojego wolnego czasu?

Na pisaniu, czytaniu i oczywiście słuchaniu muzyki.


10. Miejsce, w którym chcesz mieszkać w przyszłości?

Londyn <3


11. Wymarzony prezent na gwiazdkę?

One Direction, albo ROOM 94.


Moje pytania:
1.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
2. Co jest Twoją inspiracją?
3. Twoje największe marzenie?
4. Co daje Ci najwięcej radości?
5. Jaki jest Twój cel w życiu?
6. Ile masz lat?
7. Ulubiony wokalista/zespół?
8. Ulubiony kolor?
9. Ulubiony cytat?
10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
11. Ulubiona piosenka.



Nominuję:











6 komentarzy:

  1. Dziękujemy kochana. Jeśteśmy bardzo szczęśliwe, że spodobało ci się u nas.
    Jeszcze raz wielkie dzięki i pozdrowionka :**

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję nominacji! ;*
    zapraszam na nowy ;)
    nanosekundybezciebie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraaaaszam Cie za spamik mały, ale co poradzę, że dopiero teraz skonczylam pisac xd ;*
    zapraszam na lovelustdreams.blog.pl
    mam nadzieję, że wybaczysz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy ze sobą dużo wspólnego
    http://tiffani426.blogspot.com/

    było by mi niezmiernie miło gdybyś obejrzała któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz szybko kolejny rozdział! jestem mega ciekawa! :D
    zapraszam na nowy na nanosekundy.blog.pl
    ogroomne buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. pozwoliłam sobie nominować Cię do Liebster ;* jak wiadomo zapraszam po pytania ;)

    OdpowiedzUsuń