wtorek, 7 stycznia 2014

Liebster Awards i podziękowania :D

   Na początek moje podziękowania dla Was. Już od dawna chciałam to napisać, ale nie wiedziałam jak. I dzisiaj natrafiła się świetna okazja.
   Założyłam ten blog prosząc tylko o to, aby mieć przynajmniej 5 czytelników. (tak, taka była prawda) Bardzo tego chciałam, ponieważ był to dla mnie szczyt marzeń. Moje poprzednie blogi nie były aż tak popularne, jak ten. A teraz jest Was już dość sporo (bynajmniej ja tak uważam), dlatego dziękuję każdej osobie za to, że jest ze mną. Nie mam słów. Nawet nie wiem, jak mam Wam za to wszystko podziękować. Może uważacie, że to co robię jest bez sensu, ale musicie wiedzieć, że jest to dla mnie bardzo ważne. Gdyby nie Wy, to... nie potrafiłabym żyć. Dla mnie jest to już normalnością, że trzeba napisać rozdział na bloga.  Jedyne czego się obawiam, to to, że kiedyś się to wszystko skończy, ale myślę, że będzie to odległa przyszłość. Jak na razie mam wiele pomysłów na ten, ale również i na inne blogi :D
   Szczerze, muszę przyznać się, że jestem mile zaskoczona. Nigdy nie wyobrażałam sobie, że w tak krótkim czasie dostanę tyle nominacji i będę miała tyle czytelników.
   Kurde, nie wiem, czy nawet zwrócicie uwagę na to co napisałam, ale chciałabym, aby każdy z Was to przeczytał. Może myślicie, że pisanie tego posta nie ma sensu, a ja po prostu przesadzam, ale tak nie jest. Jesteście dla mnie bardzo ważne. Kocham Was za to! :D
  Ok, nie będę się dalej rozpisywać. Myślę, że to jak na razie wystarczy.



Ok, a teraz Liebster Awards.
Zostałam nominowana przez: nanosekundybezciebie.blog.pl Bardzo dziękuję za nominację :D



Ok, odpowiedzi na pytania:

1. Twoja największa pasja?
Z pewności pisanie, no i granie na gitarze. Nie wytrzymałabym bez tego.

2. Skąd jesteś?
Nie zdradzę :D

3. Ulubiony film/filmy?
,,Trzy metry nad niebem’’; ,,Ósmoklasiści nie płaczą’’; ,,Tylko Ciebie chcę’’; ,,Szkoła uczuć’’ i wiele innych :D

4. Co sądzisz o moim drugim opowiadaniu?
Wszystkie są świetne :D

5. Od jak dawna miejsce w Twoim sercu zajmują 1D?
W kwietniu tego roku będą 2 lata :D

6. Najprzystojniejszy z nich?
Wszyscy są nieziemsko przystojni *.*

7. Piosenka, która zawsze poprawia Ci humor? 

8. Co najbardziej podziwiasz u chłopaków?
Hmmm… Podziwiam ich za wiele rzeczy. Głównie im zawdzięczam to, że tutaj jestem. Podziwiam ich za to, iż mimo tak wielkiej sławy, jaką osiągnęli, nadal starają się być sobą.

9. Czy mogę w moim opowiadaniu zrobić z dwóch panów homoseksualistów? 
No jasne o.O

10. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, gdzie byś się przeniosła i dlaczego?
Przeniosłabym się czasów z zerówki, pierwszej klasy i bawiłabym się z moimi dwoma przyjaciółmi, którzy 3 lata temu opuścili mnie, Teraz jeżeli mijam ich na ulicy (co zdarza się bardzo rzadko) , to udajemy, że się nie znamy i to mnie bardzo boli, ale jestem świadoma, że to, co było kiedyś już nie powróci.

11. Kocham Was, wiecie?
Wiem to :D



Pytania ode mnie:
1. Plany na przyszłość?
2. Ulubiony zespół/zespoły?
3. Co poprawia Ci humor?
4. Ulubiona piosenka?
5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
6. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim życiu, to co by to było?
7. Twoja największa pasja?
8. Ulubiony film?
9. Od jak dawna prowadzisz bloga?
10. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu? 
11. Kim chciałabyś być w przyszłości?



Ok, a to blogi, które nominuję. (przepraszam, że nie jest ich 11 , ale nie chcę się powtarzać z nominacją)



7 komentarzy:

  1. czytając aż łezka zakręciła mi się w oku ;* pamiętaj, że do samego końca, któy mam nadzieję nastąpi baaaaaaaardzo późno, będę z Tobą i będę wierną fanką Twojego opowiadania ;) dziękuję Ci za wszystkie piękne słowa, bo dzięki nim widziałam i widzę sens w dalszym pisaniu ;)
    uwielbiam Cię! ;*
    ps.: zapraszam na nowy ;p
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Jestem Directioner 5 miesięcy krócej od ciebie. Tobie też to leci tak szybko ?

    http://hopeloveandparty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ja nawet nie wiem, kiedy to przeleciało. To cudowne uczucie :D

      Pozdrawiam.
      Dominika.

      Usuń
  3. kiedy kolejny? :D mam nadzieję, że pojawi się szybko! nie mogę się doczekać ;)
    zapraszam do mnie ;)
    ps. jeszcze nastepny pojawi się bardzo szybko (patrz - notka pod rozdziałem)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. My też cie kochamy<3i czekam na nowy roździał<3

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na nowy, ten dłuższy :D no i nowy w Forever Yours ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :)
    Zapraszam na mój blog:
    http://one-life-your-world.blogspot.com/

    oraz na:
    http://roxy-blog1.blogspot.com/
    http://ala-jestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń