środa, 20 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

Bardzo dziękuję za nominację Paula.
Bardzo wiele to dla mnie znaczy.
Kocham Cię ♥
Miło wiedzieć, że ktoś docenia moje starania.

Odpowiedzi na pytania:
1. Od kiedy blogujesz?
Od marca 2013 roku :)
2. Ulubiona piosenka?
Mam ich bardzo dużo.
Na pewno:
One Direction - What Makes You Beautiful
One Direction - Little Things
One Direction - Kiss You
One Direction - Diana
Harry Styles - Don't Let Me Go
Ed Sheeran - Sing
Ed Sheeran - I'm a Mess
Ed Sheeran - Don't
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Uwielbiam pisać, czytać i słuchać muzyki :)
4. Wymarzone miejsce na wakacje?
Nie wiem. Na pewno jakieś miejsce nad morzem :)
5. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Pewnego dnia natknęłam się na bloga o 1D. Zaczęłam czytać ich coraz więcej i więcej. Pewnego dnia nawet pomyślałam, że ja również mogłabym zacząć pisać. Dalej samo jakoś poszło :)
6. Czy jest coś, co przysięgłaś sobie zrobić przed śmiercią? Jeżeli tak, to co to jest?
Obiecałam sobie zwiedzić Londyn. Ale to już zrobiłam. Teraz marzę o tym, aby pojechać do Irlandii i USA ;)
7. Ulubione zwierzątko?
Żółw *.*
8. Jak widzisz siebie za 20 lat?
Kompletnie nie wiem, jak to będzie :D
9. Czy zmieniłabyś coś w swoim życiu?
Tak.
10. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Tabaluga :)
11. Lubisz dostawać te nominacje?
Tak, bo wiem, że ktoś docenia to, co piszę  ;)

Moje pytania:
1. Czy warto marzyć?
2. Dlaczego zdecydowała się założyć bloga?
3. Co skłoniło Cię, do napisania właśnie takiej historii?
4. Czy jest jakieś miejsce na ziemi, do którego chciałabyś powrócić?
5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
6. Gdybyś miała wybrać, to wolałabyś cofnąć się do przeszłości i naprawić jakieś błędy, czy zobaczyć, co czeka Cię w przyszłości?
7. Twoje motto życiowe?
8. Co wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
9. Jest jakieś miejsce, które chciałabyś w przyszłości zwiedzić?
10. Jaki jest Twój najlepszy sposób na wypoczynek?
11. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Nominuję:
breathe-me-please.blogspot.com
or-ever-will-be-fine.blogspot.com

Przepraszam, że nominuję tylko 2 blogi, ale na moim drugim blogu również dostałam nominację i nie chcę nominować tych samych blogów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz